torsdag 24 april 2014

Ny hobby

Här kommer lite bilder på en ny hobby, pyssla med återbruk och sen pyssla med papper.

Monsterbokmärke håller rätt på vart du är i boken någonstans. 


Vanliga plåtburkar med decopage på, första gången jag gjorde det men fastnade för det så lär bli fler.


Ett armband jag gjorde till mig själv, som dessvärre har gått sönder. (Klantiga jag tyckte det va jätte smart att göra med björntråd för det går ju aldrig av, nedå, eller jo.... Jag va på jobbet och fastnade på nått vänster o då gick det av så letade pärlor överallt.)


Två ugglearmband jag har gjort.


Inte världens bästa bild med nagellacksblommor testade jag att göra en dag, pilliga som attans och tålamodet måste vara med. 


Ännu ett armband jag gjort. 


En vanlig barnmatsburk blev en perfekt "hållare" till alla café late skedar. Lindat snöre runt hela. 


Detta va först en pärlplatteskål gjord med enbart pärlor med tröttnade på den så gjorde om den lite. Blev linda snöre runt utsidan och blev grymt nöjd med resultatet. 


Ja här ser ni själva vad jag gjort.


Här är de första armbandet jag gjorde, nöjd men för litet för mig. Så dottern fick det istället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar